Tilaus & sopimusehdot

GMC-Studio Ay vastaa GMC-Studion verkkokaupasta ja se on kokonaan GMC-Studion Ay:n omistama.

 

Toimitusehdot lyhyesti:

 

  • Tuotteiden toimitusaika on 3-5 arkipäivää.
  • Tuotteiden kuljetuksesta vastaa aina Posti. Pienikokoiset tuotteet postitetaan kirjelähetyksinä suoraan kirje- tai postilaatikkoon ja pakettilähetykset toimitusosoitetta lähimpään postikonttoriin tai noutopisteeseen.
  • Tuotteet voi maksaa tilisiirrolla, pankki- tai luottokortilla tai valita korottoman laskun tai osamaksun, jonka tarjoaa Collector.
  • Tuotteillamme on täysi palautusoikeus.

 

Saatavuus ja toimitusaika

 

Toimitusaika on tavallisesti noin 3-5 arkipäivää. (Huom! viikonlopun aikana tehdyt tilaukset, viivästykset postin jakelussa tai yleiset juhlapäivät; joulu ja pääsiäinen voivat vaikuttaa toimitusaikaan.) Joissakin tapauksissa tilattu tuote voi olla loppunut varastostamme. Tuotteen toimitusaika ilmoitetaan erikseen mikäli saatavuus kestää yli 5 arkipäivää. Tuotteen ollessa loppu, ilmoitamme siitä vastaanottajalle sähköpostitse. Puuttuva tuote hyvitetään tai toimitetaan myöhemmin ns. jälkitoimituksena, asiakkaan toivomuksen mukaisesti.

Verkkokauppa ei vastaa verkkokaupasta riippumattomista viivästyksistä toimituksissa.

 

Tuotteen toimittaminen

 

Tilaukset toimittaa Itella Oyj (Posti). Tilaaja voi valita toimitusosoitteeksi ja vastaanottajaksi muun kuin oman osoitteensa. Asiakas vastaa siitä, että hänen tilauksellaan ja asiakastiedoissaan antamansa tiedot ovat oikein. Tilaus pakataan tuotteiden edellyttämällä tavalla. Puuterimaiset tuotteet, kuten luomivärit, puristepuuterit jne. pakataan kuplamuovitettuihin kuoriin tai kuplamuovia sisältäviin paketteihin rikkoontumisen estämiseksi.

Tilauksen mukana toimitetaan lähete tilauksesta. Toimitus- ja maksutapa valitaan ostoskorisivulla.

 

1. Nouto: Voit noutaa verkkokaupasta tekemäsi ostokset GMC-Studio:lta vastaanotettuasi saapumisilmoituksen tekstiviestinä tai sähköpostitse. Noutoajankohdasta sovitaan myös erikseen joko tekstiviestillä tai sähköpostitse, jotta voimme taata että tilattua tuotetta on saatavilla haluttuna ajankohtana.
Nouto toimipaikasta on aina maksuton.

Muista ottaa henkilöllisyystodistus mukaan pakettia noutaessasi tai allekirjoita valtakirja jos joku muu noutaa paketin puolestasi. Haluamme näin varmistua siitä, että ostokset päätyvät varmasti oikealle vastaanottajalle.
Mikäli tilauksen noutamisessa kestää yli 7 arkipäivää, niin ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

 

2. Postipaketti: Postipaketti toimitetaan toimitusosoitetta lähimpänä olevaan Postin toimipaikkaan. Vastaanottajalle lähetetään saapuneesta paketista ilmoitus sähköpostitse, tekstiviestitse tai postitse. Posti säilyttää lähetyksiä saapumisviikon jälkeen kaksi viikkoa, tämän jälkeen noutomaton lähetys palautetaan lähettäjälle. Postin sivuilta löytyvät Postin toimipisteet ja niiden aukioloajat.

Postin palvelunumero yksityisille on 0200 71000 (puhelun hinta pvm/mpm).

 

3. Kirjetoimitus: Pienikokoiset tuotteet voidaan toimittaa kirjeenä postilaatikkoon. Mikäli kirje ei mahdu postilaatikosta sisään, toimitetaan se oman alueesi postiin. Tästä postinjakaja jättää erillisen ilmoituksen. Verkkokauppa pidättää oikeuden toimittaa kirjelähetys postipakettina, jos tuotteen laatu tai koko sitä vaatii. Valitessaan kirjetoimituksen tilaaja vastaa siitä, että lähetys kestää postilaatikkosäilytyksen. Postilaatikon/luukun olosuhteet (esim. kylmä, kuuma, kosteus) voivat olla haitallisia tuotteille. Kirjetoimituksista asiakkaalle ei lähetetä seurantatunnusta. Mikäli tilattu tuote asiakkaan mielestä vaatii seurantaa, tulee hänen valita toimitustavaksi pakettitoimitus.

 

Mikäli asiakas ei vastaanota verkkokaupan lähettämää tuotelähetystä Postin edellyttämässä 2 viikon säilytysajassa , ja lähetys palautuu verkkokauppaan, on asiakas velvoitettu maksamaan tästä verkkokaupalle aiheutuneet kulut lunastaakseen tilauksensa.

Myös osoitteenmuutoksista on ilmoitettava välittömästi verkkokauppaan, mikäli tilauksessa on ilmoitettu vanha osoite. Uudelleenlähetyksistä uuteen osoitteeseen peritään tästä verkkokaupalle aiheutuneet ylimääräiset kulut.

 

Ongelmatilanteissa olkaa välittömästi yhteydessä asiakaspalveluumme

ma-su klo 08.00-20.00

Puhelinnumero +358 (0)50 5859711 tai +358 (0)50 5449957 .

Postin asiakaspalvelu palvelee jakeluun liittyvissä kysymyksissä puhelinnumerossa 0200 71000.

 

Toimituskulut

 

Tuotteen toimituskulut maksetaan tilauksen maksamisen yhteydessä. Toimituskulut voivat muuttua kampanjoista riippuen.
Toimituskulut ovat toimitustavan mukaan normaalisti:

Kirje- tai postipaketti: (tuotteiden tilaussumma yli 70 €): 0 €/paketti
Nouto: 0€/paketti
Postipaketti (tuotteiden tilaussumma 0-70 €): 9,90 €/paketti
Kirje (tuotteiden tilaussumma 0-70 €): 2,95 €/paketti

 

Tilaaminen

 

Kaikki verkkokaupassa esitetyt hinnat sisältävät arvonlisäveron. Toimituskulu ilmoitetaan ostoskorisivulla. Tilauksen maksettava summa määräytyy tilaushetken hintojen mukaan. Verkkokauppa pidättää oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tilauksen teon aikana verkkokaupassa ilmoitettu hinta on voimassa koko tilauksen ajan.

 

Ostaminen ei edellytä rekisteröitymistä. Onnistuneen tilauksen päättää tilausvahvistus, joka lähetetään automaattisesti tilaajan antamaan sähköpostiosoitteeseen. Tilausvahvistus kannattaa säilyttää, se toimii esimerkiksi takuukuittina tuotteille, joilla valmistaja on myöntänyt takuun. Erillistä takuukuittia ei toimiteta. Tilausvahvistuksesta voi myös myöhemmin tarkistaa tilauksen tiedot. Kun tilaus on maksettu, se siirtyy käsiteltäväksi. Mikäli haluat muuttaa tilauksesi ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme.

 

Verkkokaupalla on pidättää oikeuden tilauksen perumiseen selvien hintavirheiden osalta. Selvällä hintavirheellä tarkoitetaan tuotteen mahdollista hinnoitteluvirhettä verkkokaupassa siten, että tuotteen hinta poikkeaa niin merkittävästi tuotteen oikeasta hinnasta, että asiakkaan katsotaan ymmärtävän virheellisyys.

 

Ostamalla verkkokaupasta tilaaja hyväksyy, että verkkokauppa lähettää tilaajalle kirjepostia, sähköpostia tai tekstiviestejä tilaukseen ja toimitukseen liittyvissä asioissa.

 

Maksaminen

 

Verkkokaupassa tilaus maksetaan ennen tuotteiden toimittamista. Tilaus tulee maksaa käyttäen Paytrail:n hyväksymiä maksutapoja. Siirtyessäsi maksamaan tilaustasi siirryt Paytrail:n maksusivulle.

 

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

 

Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7

Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

www.paytrail.com

Reklamaatiotapauksissa olethan yhteydessä ensisijaisesti verkkokaupan asiakaspalveluun “Ota yhteyttä”-sivulla olevalla yhteydenottolomakkeella tai puhelimitse numeroon +358 (0)50 5859711.

 

Maksaminen tilisiirrolla

Kun maksutavaksi on tilauksen yhteydessä valittu tilisiirto (SEPA-maksu) lähettää verkkokauppa sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta ilmenevät selkeästi maksutiedot e-maksun suorittamista varten. Kun maksu on kirjautunut tilillemme, postitamme tilauksen tilausehtojemme mukaisesti.

 

Laskutus- ja osamaksupalvelu Collector

Tarjoamme mahdollisuuden maksaa laskulla tai osamaksulla yhteistyössä Collectorin kanssa, joka on Collector Credit AB:n laskupalvelu.

Kun valitsette maksutavaksi Collector Lasku/Osamaksun, niin tulette saamaan tilatut tuotteet kotiinne ennen niiden maksamista. Voitte maksaa koko summan kerralla tai jakaa maksunne pienempiin eriin.

Lasku erääntyy tilausta seuraavan kuukauden viimeinen päivä, minkä johdosta Teillä voi olla jopa 60 päivää korotonta maksuaikaa. Laskuun lisätään 2,95 euron laskutusmaksu.

Kun valitsette laskulla tai osamaksulla maksamisen, voitte tilata ainoastaan vakituiseen osoitteeseenne ja Teidän pitää olla täyttänyt 20 vuotta tilauksen yhteydessä.

Laskun saadessanne voitte valita 24 kuukauden osamaksun maksamalla vähimmäissumman, joka ilmenee laskustanne. Osamaksun korko on 1,6% kuukaudessa, mikä vastaa 19,20% nimellistä vuosikorkoa. Osamaksulla maksettaessa veloitetaan lisäksi tilinhoitomaksu 2,95 euroa kuukaudessa.

Collector tekee luottotietojen tarkastuksen tilauksen yhteydessä. Myöhästyneistä maksuista ja maksamattomista laskuista veloitetaan 5 euron muistutusmaksu sekä 1,6% kuukausikorko viivästyneeltä ajalta.

Huomioithan, että mikäli haluat peruuttaa Collector laskulla maksetun/tilatun tuotteen tai tuotteita, tulee Collectorin lähettämä lasku maksaa normaalisti ja voit hakea hyvityksen maksustasi verkkokaupalta.

 

Palauttaminen

 

Etäkaupassa kuluttaja-asiakkaalla on 14 vuorokauden maksuton peruuttamisoikeus, joka koskee myös virheettömiä tuotteita. Virheettömien tuotteiden palautuksesta syntyvistä toimituskuluista vastaa asiakas. Virheellisten tai vioittuneiden lähetyksien palautuksista syntyvistä toimituskuluista vastaa GMC-Studio Ay. Peruuttamisoikeus ei kuitenkaan koske avattuja kosmetiikkatuotepakkauksia (Kuluttajansuojalaki: 6 luku, 16 §). 14 vrk peruutusaika alkaa tuotteen vastaanottamisesta. Palautettava tuote on aina palautettava samassa pakkauksessa kun lähetyksessä. Palauttaessasi tuotteita oikein sinulle ei tule palauttamisesta kustannuksia.

Verkkokaupassa ei ole vaihto-oikeutta. Voit palauttaa avaamattoman ja käyttämättömän tuotteen, jolloin verkkokauppa hyvittää tuotteen sinulle, ja voit halutessasi tehdä uuden tilauksen.

Asiakkaan tulee välittömästi tilauksen vastaanottamisen jälkeen tai viimeistään 7 päivän kuluttua tilauksen vastaanottamisesta tarkistaa tilauksen kunto ja tilatut tuotteet. Viallinen tai virheellinen tuote tulee palauttaa palautusohjeiden mukaisesti.

Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä, avaamattomia ja myyntikelpoisia tuotteita.

 

Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:
• Nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
• pankkitilinumerosi
• kopio Kosmetiikkaviidakko-verkkokaupan tilausvahvistuksesta

 

Palautusosoite:
GMC-Studio Ay

Kosmetiikkaviidakko-verkkokauppa

Hällnäsintie 83

02480 Kirkkonummi

 

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi asiakaspalveluumme sähköpostitse  “Ota yhteyttä”-sivulla olevalla yhteydenottolomakkeella tai puhelimitse ma-su klo 08.00-20.00

Puhelinnumero +358 (0)50 5859711 tai +358 (0)50 5449957 .

 

Verkkopalvelussa säilytettävät henkilötiedot ja niiden käyttö

 

GMC-Studio Ay:n verkkokaupassa tallennetaan käyttäjän luovuttamia tietoja ostotapahtuman yhteydessä, rekisteröidyttäessä tai joissain muissa tilanteissa. Tiedot tallennetaan verkkokaupan tietokantaan ja niitä käytetään tavaroiden toimitukseen, laskutukseen tai muuhun maksuliikenteeseen, kaupantekoon liittyviin yhteydenottoihin.

Tietoja ei käytetä markkinoinnillisiin tarkoituksiin ilman käyttäjän suostumusta. Tietoja ei missään tilanteessa luovuteta kolmannelle osapuolelle ilman oikeuden päätöstä, lukuunottamatta asianmukaisille tahoille annettavia, tavaroiden toimituksen tai maksuliikenteen edellyttämiä tietoja. Näitä osapuolia sitovat samat Suomen lain tietosuojaperiaatteet.

Verkkopalvelun käyttäjällä on oikeus tarkistaa itseään koskevat henkilötiedot, tarvittaessa muuttaa niitä tai poistaa tiedot rekisteristä kokonaan, poislukien toteutuneista ostotapahtumista tehdyt tallenteet ja dokumentit. Tietojentarkistuspyyntö osoitetaan asiakaspalveluumme  “Ota yhteyttä”-sivulla olevalla yhteydenottolomakkeella.

 

Asiakaspalvelu

Onko sinulla kysyttävää? Autamme mielellämme!

Lähetä meille viesti “Ota yhteyttä”-sivulla olevalla yhteydenottolomakkeella. Vastaus lähetetään antamaasi sähköpostiosoitteeseen.

 

Jos asia on kiireellinen, otathan yhteyttä puhelimitse.
Aukioloajat: ma-su 8-20. Puhelinnumero +358 (0)50 5859711 tai +358 (0)50 5449957